Aj som fan!

Fick en svetstråd i fingret för ca en månad sen, den gick in tills den tog i benet och så var det inget mer med det.
Jag la om såret och det svällde upp lite men efter någon dag så gick det över.
Så idag då jag skulle öppna bagageluckan på bilen så hadde den frysit fast lite så jag tog i med fingertopparna, vet inte riktigt vad jag gjorde men märkte efter några sekunder hur det som spännde kring fingret, så kollade jag, och vad fick jag se? jo självklart har finget svällt upp, så nu liknar mitt finger en liten prinskorv.
Och det värker lite, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till men jag väntar nog till imorgon för att se hur det är då, blir det inte bättre så far jag väll till Vårdcentralen..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0